D.U.K


Dažniausiai užduodami klausimai – E-COPY1.lt

1.    Nepavyksta prisiregistuoti?
Prisiregistruoti galima visais el. paštais, išskyrus @takas.lt, @one.lt arba @delfi.lt.
2.    Kątik pateikiau užsakymą. Kada galiu tikėtis, kad galėsiu atsiimti užsakymą?
Užsakymas pagaminamas pagal e-copy1.lt taisyklėse nurodytus terminus arba pagal terminus nurodytus nuolaidų kupono sąlygose.
Kai užsakymas bus pristatytas į nurodytą Copy1 centą, mūsų darbuotojai informuos Jus telefonu.
3.    Norėčiau gauti nuolaidą.
Nuolaidos taikomos užsakant didesnį kiekį. Nuolaidos dydis priklauso nuo to, kiek planuojate užsakyti vienetų bei kokio produkto. Dėl išsamesnės informacijos prašome teirautis el. paštu info@e-copy1.lt. Taip pat, nuolaidos yra skelbiamos grupinis.lt ir beta.lt portaluose bei mūsų svetainėje www.copy1.lt, www.smilefoto.lt.
4.    Esu nepatenkintas užsakyto daikto kokybe, kur ir kaip kreiptis dėl nekokybiško produkto?
Dėl nekokybiško fotoprodukto prašome laisva forma parašyti pretenziją bei užsakymą su pretenzija grąžinti į Copy1 parduotuvę, kurioje atsiėmėte gaminį.
Per 11 d.d. gausite atsakymą į pretenziją dėl produkto perdarymo ar pinigų grąžinimo.
5.    Negaunu užsakymo patvirtinimo laiško, kodėl?
a) Patikrinkite savo el. pašto SPAM skyrelį.
b)  Prašome peržiūrėti savo krepšelio informaciją.
Jei savo užsakymą vis dar matote krepšelyje, vadinasi jis nėra pateiktas, prašome pateikti užsakymą: nurodyti kur norite atsiimti užsakymą, įrašyti komentarus (jei reikalinga), susipažinti su mūsų taisyklėmis ir paspausti varnelę bei pateikti užsakymą (apmokėti, jei nėra naudojami nuolaidų kuponai).